Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí zboží.
Při řešení reklamace kupujícího se postupuje podle z.č. 40/1964 Sb. a z.č. 634/1992 Sb. a souvisejícími právními předpisy. Při řešení reklamace kupujícího podnikatele se reklamace řeší dle z.č. 513/1991 Sb. a souvisejících právních předpisů.
1. Informujte nás o reklamaci telefonicky (+420723446450) nebo e-mailem (info@knitwits.cz).
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na adresu: Funtastic s.r.o., Pod Harfou 933/64, Praha 9, PSČ: 190 00. Prosíme, zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka může být odmítnuta.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu. (bez přiložené faktury nebude reklamace vyřizována!)
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Každá řádně podaná reklamace bude posouzena a v případě oprávněné reklamace vyřízena oprava nebo výměna zboží. V případě neoprávněné reklamace bude zboží posláno zpět na náklady kupujícího.
Záruku nelze uplatnit zcela nebo zčásti v následujících případech: